۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

آماده حمایت از آثار فاخر هنرمندان و نویسندگان استان بوشهر هستیم

 آماده حمایت از آثار فاخر هنرمندان و نویسندگان استان بوشهر هستیم

بوشهر- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: آماده حمایت و همکاری در تولید آثار ماندگار و فاخر از هنرمندان و نویسندگان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری ظهر چهارشنبه در دیدار با سید کوچک هاشمی‌زاده مؤلف فرهنگ واژگان گویش دشتی اظهار داشت: مجموعه فرهنگ، هنر و ادب استان به داشتن چهره‌های برجسته مانند شما به خود می‌بالند و به عنوان یک الگو هم در زمینه فعالیت و هم در زندگی شخصی یاد می‌کنند.

وی بیان کرد: افرادی که زندگی خود را برای توسعه فرهنگ، هنر و ادب بدون هیچ چشم‌داشتی و با هدف حفظ و پاسداری از این میراث ارزشمند می‌گذارند بسیار اندک هستند و این به لحاظ رسیدن به درجات عالیه معرفت ادبی می‌باشد.

مظفری افزود: کتاب فرهنگ واژگان گویش دشتی مجموعه‌ای بی‌نظیر است که به همت والای شما در راستای فرهنگ منطقه به چاپ رسیده که جای تحسین و سپاس فراوان دارد.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید با تاسی از رفتار و منش شما پیش‌کسوتان در انتقال این حوزه تأثیرگذار فعالیت کنند و دنباله‌رو راه شما بزرگان و فرهیختگان ادبی باشند.

مظفری تصریح کرد: خداوند سایه شما را در راستای استفاده از تجربیات در حوزه فرهنگ و ادبیات مستدام بدارد و شاهد انتشار دوباره آثار فاخری مانند فرهنگ واژگان گویش دشتی باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: آماده هرگونه حمایت و همکاری در تولید آثار ماندگار و فاخر از هنرمندان و نویسندگان هستیم.

مؤلف فرهنگ واژگان گویش دشتی نیز گفت: از بدو فعالیت تا به امروز بدون منت و چشم‌انتظاری به دنبال رسالت ادبی بوده‌ام و این مربوط به علاقه شخصی من به حوزه است.

سید کوچک هاشمی‌زاده از حضور محمد مظفری در این دیدار تشکر کرد و عنوان داشت: انتقال فرهنگ یک وظیفه ذاتی است و ترویج آئین‌ها نیز در قالب کتاب الزامی و ضروری می‌باشد.

حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار حضور داشت و به بیان سخنانی در ارتباط با ویژگی‌های سید کوچک هاشمی‌زاده پرداخت.

لازم به توضیح است در ادامه این دیدار محمد مظفری که از نویسندگان، پژوهشی گران و هنرمندان عرصه نمایش بوشهر نیز می‌باشد ضمن اهدای لوح سپاس، آثار منتشرشده خود را به سید کوچک هاشمی‌زاده اهدا کرد.

کد خبر 5332290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha